Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Tradycyjna wizyta w Londynie

Tradycyjna wizyta w Londynie

Tym razem w dniach 20-21 stycznia miały możliwość uczestniczenia w takim wyjeździe klasy IIf i IIb pod wodzą wspaniałego organizatora Pana Kuby Rodowskiego. 

 

Celem podróży było nie tylko zainspirowanie młodzieży do świadomego odbioru sztuki, ale  również praktyczne podszkolenie umiejętności  językowych zdobytych w szkole. 

 

Londyn – to jedno z największych miast w Europie. Fascynuje na każdym kroku. Tradycja przenika się tu z nowoczesnością i wielokulturowością.

 

 

My podczas naszej dwu dniowej  wycieczce mieliśmy okazję zwiedzić kilka z licznych muzeów w  Londynie:

  • * Muzeum Historii Naturalnej
  • * Science Museum – Muzeum Nauki
  • * British Museum
  • * National Gallery

Poruszając się ulicami nie ominęła nas podróż Piętrowym Londyńskim Autobusem, zobaczyliśmy również najsłynniejsze place Londynu takie jak Trafalgar Square, Picadilly Circus, czy Parlament Square oraz miejsca Westminster Abbey, Parlament, London Eye, Tower of London, Tower Bridge znane  na całym świecie.   Londyn to także wspaniałe centrum rozrywki i handlu, dlatego w wolnej chwili miedzy muzeami postanowiliśmy wstąpić na „angielską herbatkę” do słynnego centrum handlowego HARRODS
Na koniec naszej wycieczki znalazło się również coś dla wielbicieli Harego Pottera - King`s Kross Station,słynny Peron 9 i ¾ oraz kilka minut dla słynnych rękodzieł, które odkryliśmy na wystawie w British Library. 

Bardzo dziękujemy za lekcje, której byliśmy uczestnikami organizatorowi i wszystkim opiekunom.Zapraszamy do Galerii.

Data dodania: 2018-01-20 14:04:00
Data edycji: 2018-03-13 14:07:14
Ilość wyświetleń: 1042

Kalendarz

Godło
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej