Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Dzienniczki uczenia się

Dzienniczki uczenia się

Wychodząc naprzeciw potrzebom uczniów, którzy często zgłaszają problemy dotyczące efektywności procesu uczenia się, przygotowaliśmy specjalne zadanie. W ramach projektu eTwinning i współpracy ze studentami Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Instytutu Anglistyki i Amerykanistyki, uczniowie biorący udział w projekcie przez dwa tygodnie monitorowali szczegółowo w jaki sposób uczą się i odrabiają zadania domowe, a swoje spostrzeżenia zapisywali w wirtualnym dzienniczku - Penzu.

Każdego dnia odpowiadali na kilka pytań: 

  1. How much time did you spend doing homework?
  2. How much time did you spend studying?
  3. What time of day was it?
  4. What were the conditions? (alone in your room, a room shared with a sibling, music in background, complete silence etc).
  5. How did you study? What did you do? ((re)writing, (re)reading, doing activities, reading aloud etc)
  6. What were the results? Were you successful?

W kolejnym etapie studenci UG przeanalizują wpisy w dzienniczkach (co uczniowie robią dobrze, a co źle) i przygotują listę wskazówek i rad dla uczniów - jak uczyć się efektywniej, w jakich warunkach warto pracować, w jakich odstępach czasu robić przerwy etc. Ostatnim etapem pracy będzie wdrożenie przez uczniów podanych wskazówek i udzielenie informacji zwrotnej - czy udało się zmienić jakieś nawyki, czy nastąpiła poprawa efektywności procesu uczenia etc.

 

Poniżej przedstawiamy wirtualną tablicę z linkami do wpisów uczniów.

Data dodania: 2022-11-07 19:36:43
Data edycji: 2022-11-07 19:42:28
Ilość wyświetleń: 348

Kalendarz

Godło
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej