Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

Góry Stołowe i Skalne Miasto

W dniach od 4 do 8 czerwca 2018 roku klasy IA oraz IC, były na wycieczce w Górach Stołowych oraz Skalnym Mieście.

Wyjazd zaczął się od wizyty w Błędnych Skałach. Pogoda od rana nie najlepsza, bardzo szybko się poprawiła, co umożliwiło przejście pierwszego labiryntu skalnego. Kolejnym miejscem tego dnia był Szczeliniec Wielki. Najpierw musieliśmy zmierzyć się z podejściem do Schroniska, następnie mogliśmy już podziwiać skalne formacje.  Na koniec dnia przejechaliśmy na nocleg do Nachodu.

Drugi dzień to wizyta w Pradze. Pogoda od rana dopisywała. Przeszliśmy trakt od Zamku na Hradczanach i Katedry św. Wita przez Mosta Karola na Stare Miasto, aby zakończyć dzień na Placu Wacława.

Trzeciego dnia zmierzyliśmy się ze szlakami  Adrszpaskiego  Skalnego  Miasta. Pogoda od rana wręcz idealna do podziwiania niesamowitych formacji skalnych. Jak się okazało bardzo wielu turystów odwiedziło tego dnia ten rezerwat przyrody.  Musieliśmy nieco poczekać, aby popłynąć  tratwą rejs po jeziorze, który był kulminacyjnym punktem dnia.

Następnie wróciliśmy do Polski, aby udać się do Kaplicy Czaszek w Czermnej  oraz  zakończyć dzień na Starym Mieście we Wrocławiu.

Serdeczne podziękowania dla Pani Doroty Januszewskiej, która włożyła bardzo dużo czasu, sił w przygotowania oraz opiekę i nadzór podczas wycieczki. Dziękujemy !!! :-)